RK 12 0644 Překlápěcí rozbočka dopravních potrubí
Rozbočka se používá k rozbočení dopravních potrubí středotlakých a vysokotlakých pneumatických doprav práškových a jemně zrnitých materiálů o teplotách dle použitého klopného uzávěru a dosedacích ploch tělesa (orientačně do 200 °C).
1. Rozbočka sestává z tělesa a klopného uzávěru dvoustranného ovládaného pneupohonem. Je vyrobena z ocelového materiálu konstrukční jakosti o zaručené svařitelnosti. Vyrábí se v levém a pravém provedení, o nejvyšším dovoleném tlaku PS dle čl. 9 a úhlem rozbočení 30°. Dle objednávky lze dodat provedení s připojovacími přírubami PN6 nebo PN 10, případně i jiný úhel rozbočení. Provedení klopného uzávěru a dosedacích sedel v tělese a indikaci polohy pneupohonu (otevřeno – uzavřeno), předepisuje projektant v závislosti na vlastnostech dopravovaného média, provozních parametrech a poţadavcích souvisejícího zařízení pneumatické dopravy.
2. Všechny použité konstrukční části jsou potrubními díly, rozbočka je z hlediska vnitřního přetlaku v souladu s nařízením vlády č. 26/2003 Sb. posuzována jako potrubí, které není tlakovým zařízením. Dle ČSN EN 13480-1 odst. 4.1 tabulka 4.1-1 je posuzována jako potrubí kategorie 0.
3. Pro vysoce abrazivní materiály jsou dosedací plochy pro klopný uzávěr na přání dodány v zesíleném provedení (tab. č. 2). Vstupní a výstupní potrubí navazující na příruby rozbočky je nutné opatřit přechodovou přírubou s připojovacími rozměry o jednu dimenzi vyššími než je navazující potrubí.
4. Rozbočka je ovládána pneupohonem, který může být vybaven mechanickými nebo indukčními koncovými spínači.
5. Rozbočka se montuje do dopravního potrubí v libovolné poloze.
technické podmínky (formát pdf)
prospekt ke stažení (formát pdf)
projekční podklady ke stažení 2D/3D (dxf, stp)
zobrazení 3D modelu
Rozbočka se používá k rozbočení dopravních potrubí středotlakých a vysokotlakých pneumatických doprav práškových a jemně zrnitých materiálů o teplotách dle použitého klopného uzávěru a dosedacích ploch tělesa (orientačně do 200 °C).
1. Rozbočka sestává z tělesa a klopného uzávěru dvoustranného ovládaného pneupohonem. Je vyrobena z ocelového materiálu konstrukční jakosti o zaručené svařitelnosti. Vyrábí se v levém a pravém provedení, o nejvyšším dovoleném tlaku PS dle čl. 9 a úhlem rozbočení 30°. Dle objednávky lze dodat provedení s připojovacími přírubami PN6 nebo PN 10, případně i jiný úhel rozbočení. Provedení klopného uzávěru a dosedacích sedel v tělese a indikaci polohy pneupohonu (otevřeno – uzavřeno), předepisuje projektant v závislosti na vlastnostech dopravovaného média, provozních parametrech a poţadavcích souvisejícího zařízení pneumatické dopravy.
2. Všechny použité konstrukční části jsou potrubními díly, rozbočka je z hlediska vnitřního přetlaku v souladu s nařízením vlády č. 26/2003 Sb. posuzována jako potrubí, které není tlakovým zařízením. Dle ČSN EN 13480-1 odst. 4.1 tabulka 4.1-1 je posuzována jako potrubí kategorie 0.
3. Pro vysoce abrazivní materiály jsou dosedací plochy pro klopný uzávěr na přání dodány v zesíleném provedení (tab. č. 2). Vstupní a výstupní potrubí navazující na příruby rozbočky je nutné opatřit přechodovou přírubou s připojovacími rozměry o jednu dimenzi vyššími než je navazující potrubí.
4. Rozbočka je ovládána pneupohonem, který může být vybaven mechanickými nebo indukčními koncovými spínači.
5. Rozbočka se montuje do dopravního potrubí v libovolné poloze.
technické podmínky (formát pdf)
prospekt ke stažení (formát pdf)
projekční podklady ke stažení 2D/3D (dxf, stp)
zobrazení 3D modelu
