RAYMAN spol. s r. o.
Ocelárenská 1781
272 01 Kladno
tel: +420 312 685 978
info@rayman.cz

IČ: 47549122
DIČ: CZ 47549122
Firma je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 21117.

Linkedin

RK 12 1563 Elektrický třílanový vrátek plnicí hubice
Elektrický lanový vrátek plnicí hubice je použitelný výhradně k polohování plnicí hubice, ke které byl dodán. Jeho použití pro jiné účely je možné jen s výslovným písemným souhlasem výrobce. V žádném případě není možné jeho použití pro pohon zařízení pro přepravu osob a břemen, na které se vztahuje vyhláška ČÚBP č. 19/1979 Sb.

1. Vrátek je poháněn přírubovou šnekovou převodovkou s brzdovým elektromotorem. Převodovka je upevněna k levé bočnici vrátku a je naplněna trvalou náplní syntetického oleje. Rotor vrátku s třemi kotouči pro ocelová lana je uložen v dutém hřídeli převodovky, na druhé straně je uchycen v kuličkovém ložisku, upevněném k pravé bočnici vrátku. Box mechanických koncových spínačů, je přišroubován na pravé bočnici vrátku. Brzda elektromotoru je upevněna pod plechovým krytem ventilátoru.
2. Vrátek je vybaven spínači koncových poloh zdvihu, omezujících maximální dojezd hubice do horní a dolní koncové polohy. Spínače se seřizují v boxu mechanických koncových spínačů. Doporučuje se provádět jejich seřízení při přistaveném přepravníku. Po povolení zajišťovacího šroubku se posunováním jezdce v drážce nastaví poloha do požadované úrovně. Tyto koncové spínače jsou z výroby přednastaveny přibližně dle zadaných hodnot zdvihu hubice. Nesprávné seřízení koncového spínače horní polohy můţe mít za následek zastavení v příliš vysoké poloze, při kterém hrozí zaklínění vnitřních ochranných kuželů, nebo v příliš nízké poloze, kdy nemusí být dodržen požadovaný zdvih plnicí hubice, nebo zadaný průjezdný profil vozidel. Nesprávné seřízení koncového spínače dolní polohy může mít za následek nedosednutí hubice na hrdlo přepravníku, nebo nadměrné namáhání měchů hubice vahou její dolní části a tím snížení jejich životnosti. Po provedeném seřízení koncových spínačů musí být zpětně namontován kryt boxu.
3. Vrátek je vybaven spínačem prověšení lana. Vlastní spínač je umístěn pod krytem na pravé bočnici vrátku. Sepnutí spínače je vyvozeno od poklesu jedné ze tří pák s kladkou, upevněných k pravé bočnici. Uložení kladek je provedeno pomocí kuličkových ložisek. Spínací poloha je seřízena ve výrobě a je zajištěna kolíky.
4. Vrátek je vybaven krytem, bez kterého nesmí být provozován.

technické podmínky (formát pdf)

Projekční podklady 2D/3D nejsou v tuto chvíli k dispozici, podklady průběžně doplňujeme



11.09.2020
Do naší rodinné firmy se sídlem v Kladně přijmeme pracovníka na pozici „Servisní technik“.
Nabízíme dobré pracovní zázemí ve stabilní firmě s 25 letou tradicí v oboru pneumatické dopravy, dobrý pracovní kolektiv, pracovní dobu 7,5 hodiny denně, 5 týdnů dovolené, stravenky pro zaměstnance a individuální přístup k potřebám zaměstnance, který nabídne pouze rodinná firma.
Požadujeme:
Manuální zručnost a technické myšlení
Ochotu jezdit na služební cesty a provádět opravy přímo u zákazníka (ČR + SK)
Řidičský průkaz skupiny B
spolehlivost
Svářečský průkaz výhodou.
Náplň práce:
Opravy strojní části zařízení pneumatické dopravy
Mechanické práce na dílně v sídle firmy
Balící práce při expedici nového zařízení
Správa vozového parku firmy
Měsíční plat cca 27000 Kč + 13. a 14. plat.
01.04.2020
Informujeme naše obchodní partnery, že k 31. 3. 2020 došlo k dokončení procesu předávání naší společnosti na nastupující generaci. Od 1. dubna letošního roku budou naší společnost zastupovat tři jednatelé: p. Ing. Martin Rayman, pí. Ing. Iva Hornofová a sl. Ing. Eva Raymanová.

Dále došlo k posílení obchodní činnosti: druhým obchodním manažerem se stal p. Ing. Jan Vejvoda (tel. 389 771 094, e-mail vejvoda@rayman.cz, mobil 733 350 290).
18.02.2019
Společnost RAYMAN spol. s r.o. Kladno pořádá VI. ročník oborového odborného semináře na téma: “Pneumatická doprava sypkých materiálů”. Seminář se bude konat v Milevsku v termínu 20.-21.3.2019 a je určen pro odbornou veřejnost přicházející do styku s manipulací se sypkými volně loženými materiály – zejména pro projektanty a specialisty dodavatelských společností, provozní a investiční pracovníky provozovatelů pneudopravních systémů. Cílem semináře je seznámit účastníky se základy oboru, technickými řešeními jednotlivých aplikací a zkušenostmi získanými při návrhu, realizaci a uvádění pneudopravních zařízení do provozu.
01.06.2018
Slavíme 25 let firmy RAYMAN.

V časopise International Cement Review vyšel článek ing. Petra Raymana "The positives of runnig low".